Autor: Zoran Strika

Novi Sad
26.07.2017.
09:50 > 13:33
Pojedini Novosađani, kako tvrde, ponovo imaju problema sa visokim računima za struju, pošto im za prethodnih mesec, Elektroprivreda Srbije nije očitala brojila.
  • Luka

    06.03.2018 12:17
    Uvek oni u pravu
    Pet meseci mi nisu očitavali brojilo,zvao više puta...kažu niste bili kod kuce,brojilo mi na ulici visi na banderi...zbrojili sve kilovate i kao podelili na dva racuna koji su došli isti dan..u drugom mi odmah racunali kamatu što nisam platio prvi...a cifre strašne,više kilovata mi napisali u skupljoj zoni..a zalbu uvazili i smanjili racun za dve hilj.kad sam pitao sto neje podeljeno na pet meseci..kažu da je bilo vanredno ocitavanje...rade šta hoce..strašno
  • Мунгос

    28.07.2017 11:01
    Оваквих проблема никада није било 70 година уназад, док Енергетска комисија Европске уније није забранила ЕПС-у да сами очитавају бројила. Дала је налог ЕПС-у да ангажује неку ново формирану фирму „за очитавање братееее“ и то тендеризацијом.
    То је произвело наравно „трошкове очитавања“ и они су наметнути потрошачу, уместо да трошкове сноси онај ко продаје енергију.
    Орвелизација на сорошоидан начин. Иде на руку присталицама теорије Сионских Мудраца.
  • koka

    27.07.2017 09:15
    meni nije ni stigao racun
  • nsss

    27.07.2017 09:00
    nsss
    raspisali tender i primili nepismene stranacke poslusnike koji citaju brojila iz fotelje...elem,tako mi prvo rekose da nisam kod kuce pa nisu mogli ocitati(mada nije sasvim jasno opravdanje) a potom da nisu mogli da nadju kucu jer nema ulice i broja(moracu krstiti celo naselje staro 100 god),krajnji rezultat 400 kilovata vise na racunu nego na brojilu...probaju da ukradu pa gde upali upalilo je....lopurde
  • Teodosije III

    27.07.2017 06:53
    Meni u Kamenici nisu citali brojilo 4 meseca.. placao sam prema proseku a sada mi stiglo 11000
    Ocito su ocitavanje prebacili na jedan mesec i tako sam dospeo u crvenu tarifu.
    Nazalost na odmoru sam pa ne migu da odem da napravim kermes.
  • ns

    26.07.2017 21:33
    Meni za maj nisu ocitali digitalno brojilo koje su izmestili na ulicu. Kada sam otisao tamo (nije bilo guzve u tom trenutku, za divno cudo) rekli su mi da su to ocitavali radnici koji rade po kancelarijama (ovi drugi su valjda jos uvek bili mamurni od "praznika") pa se bas ne snalaze najbolje sa digitalnim brojilima. Rekli su mi kako da ga ocitam, otisao kuci, ocitao i javio im telefonom. Stigao mi je nov korigovan racun.

    Mislim nije neki problem, ali je to sve krajnje neozbiljno za jednu takvu firmu
  • VR

    26.07.2017 20:51
    U ponedeljak sam isla da reklamiram racun. U redu sam cekala nesto manje od 4 sata, sledeci racun im umanjujem za jednu moju dnevnicu a ona je nesto manja od 3 hiljade.
  • salter

    26.07.2017 19:48
    Srbija - drzava redova.
  • mako

    26.07.2017 17:29
    ocitavanje
    ja sam dobio racun 17500din i odem do strujomera i slikam i odem edb i pokazem racun i sliku mb stanje i na salteru mi odmah ispravio na racun 4800din a da ne kazem koji red cekao do saltera....od sad 1 u m. slikan stanje brojila pa da vidim!
  • Bivši radnik

    26.07.2017 17:13
    E, jeste ga osavremenili....
    U socijalizmu se sve moglo očitati, sa radnicima, studentima ili decom radnika.
    Kako dođoše nova, napredna, demokratska vremena i kompjuteri - tako se ale ne mogu dogovoriti ko će više da otme od troškova očitavanja.
    I posao, očigledno ne ide.
    Nikad skuplji kilovat, a nikad lošije očitavanje.
    Trebalo bi im izreći onu njihovu reklamu o krađi struje.
    U ovom slučaju, oni kradu od građana.
  • mina

    26.07.2017 16:13
    Za juni mesec 2o% veći račun, nemam klimu u stanu, a 15 dana sam bila na odmoru! U stanu samo frižider bio uključen! Šta reci?
  • Nervirach

    26.07.2017 16:00
    Jaranizacija na delu. I ja se slazem da je ovo namerno upropastavanje. Nastavak posla likova devedesetih. Pre EPS-a to ce biti sa GRAS-om. Inace, dokle se stiglo sa ruskom termoelektranom u koju ce ubacivati nas Dunavac?
  • IgorNS

    26.07.2017 16:00
    Neće da može
    A kako objasniti situaciju gde je individualno brojilo ispravno očitano (ono koje meri potrošenu struju u stanu) a brojilo na koje je povezan centralni bojler u zgradi i toplotna pumpa - nije. A brojila stoje jedno pored drugog.
  • Momir

    26.07.2017 15:32
    pod hitno da uvedu jos bar 3 firme koje se nezavisno bave distribucijom elektricne energije pa da gradjani mogu da biraju preko koje firme ce da dobijaju struju. Tako je svuda u Evropi. Ovi monopolisti stalno muljaju jer znaju da su jedini i da moramo da im platimo
  • Vodeci tehnicar

    26.07.2017 15:22
    Za Sagem brojila ne mora da se ulazi u meni posto meni sam izlistava podatke.
  • Nemanja

    26.07.2017 15:02
    Naravno da je potrebna obuka! Naprednjaci ekipu doraslu očitavanju brojila postavljaju za direkotre i menadžere (pošto bolje nemaju), pa im onda za očitavanje preostane šoder i bagra kojoj je potrebna obuka da pređe ulicu.
  • DonJuan

    26.07.2017 14:25
    @Romed
    Imao sam malo srece, u smislu da sam bio u jednoj zadruzi u pravo vreme, meni je trebao posao a neki lik sto je to radio pre mene je nesto debelo zeznuo i hteli su da ga zamene. Ni mama ni tata mi nemaju veze s Elektrovojvodinom, iako je to bio najcesci nacin za dobijanje ovog posla, to si u pravu. Poenta price, nekad si mogao dobiti i neki normalan posao iako nisi clan ni jedne stranke niti bilo ciji uvlakac, a danas je to apsolutno nemoguce. Pravo na zivot i rad se danas priznaju jedino naprednim karikaturama.
  • Korisnik

    26.07.2017 14:25
    Šta je problem
    U mom slučaju desilo se da sam dobio račun za jun od 670,00 dinara i nakon reklamacije 20.jula rečeno mi je da sam očitam brojilo a što sam i učinio i odneo podatke o stanju na šalter ali sam morao da čekam 40 minuta.Službenik na šalteru je dao srazmernu potrošnju samo za jun i to je OK jer bi u protivnom upao u plavu tarifu.
    Ali izgleda da je problem ne u tome što brojilo nije bilo dostupno jer se radi o zgradi sa još 20 stanova i njima su brojila očitana,već je problem što ja jedini imam novije-digitalno brojilo Sagem koje se očitava malo komplikovanije jer se mora ući u meni pristikom na odgovarajuće tastere na samom brojilu.Izgleda da čitač nije znao kako da to uradi i jednostavno nije brojilo očitao.E to je sramota da EV šalje tehnički neuke ljude koji ne znaju da očitaju digitalno brojilo i onda ja treba da izgubim 2 sata da rešim problem sa računom.Koja firma očitava brojila.Njima isplatiti manju naknadu za uslugu ili im otkazati ugovor.Naravno to se neće desiti jer je verovatno neki SNS burazer i jaran u pitanju.
  • Rade

    26.07.2017 14:16
    Drzava sve vise pljacka i zavarava ovaj narod... Ne zna covek ni sta da kaze na tu temu, sa obzirom da narodu tako odgovara...
  • evgenije

    26.07.2017 14:13
    Na ovu caku na očitavanja brojila jednog meseca pa spajanjem računa za dva meseca, meni su jednom drpili oko 500 dinara jer sam takvim načinom očitavanja prešao u skuplju tarifu. Mojoj tetki su tada na tu foru hteli da ukradu preko 2.000 dinara. Bilo je tu i ljudi sa mnogo većim iznosima koje su hteli da drpe. A ovo sa "kratkim pantalonama" im je dobra fora. Pre par godina odem do Gradske kuće dole u šalter salu da nešto overim. Obezbeđenje nije htelo da me pusti unutra jer nisam bio prikladno odeven. Odem kući da se presvučem, puste me unutra a ribe koje su radile na šalterima bile su oskudnije obučene od žena koje rade u toples baru i izvode striptiz. Čuj, neće da te puste u šalter salu u kratkim pantalonama i čistoj i uredno ispeglanoj košulji a kada nekako uspeš da uđeš u tu šalter salu ono Sodoma i Gomora. Polugole šalteruše sa tonom šminke na sebi pa nisi siguran dali si to ušao u neku državnu instituciju ili si na Kaćkoj petlji.
  • limanac

    26.07.2017 14:05
    standarna fora
    otmeš elektro vojvodinu (zdrav sistem) i spojiš sa ostali elektro sistemima iz Srbije (jako, ali jako bolesni) i napraviš jednan prosečan EPS. zatim izerviraš građane lošim radom (naplata, dugovi, padovi sistema) i prikažeš kako smo mi eto nesposobni da upravljamo istim. Pošto smo mi nesposobni ajde jano, ajde dušo, da ga privatizujemo odnosno budzašto prodamo npr. Nemcima. i naravno pokupiš kajmak u vidu procenta. nama svima ostaje da zakukavamo: držte lopova. eh da, i da obavezno plaćamo račune za struju( naravno uvećane).
  • trtimir

    26.07.2017 13:55
    ...
    Meni su pogrešno očitali brojilo, i to potrošnju po VT. Stigao trostruko uvećan račun.
    Pozovem kol centar, kažem koliko je realno stanje, prihvate reklamaciju i sad čekam korigovani račun. Na šta li će on da liči - ne znam.
    Ranije nisam imao problema te vrste...
  • pera

    26.07.2017 13:46
    ...
    Ej..."ocitavanje brojila"..i ti tako izrazi.. U svetu u kojem vec deceniju mozes da "ocitas" sta hoces sa drugog kraja planete.
  • Julie

    26.07.2017 13:42
    nisu obučeni za taj posao????
    Po saznanjima 021.rs, tokom maja, meseca zbog kojeg sada građani idu na reklamacije, brojila su očitavali zaposleni u EPS-u. Tada su umesto onih koji bi trebalo da očitavaju brojila, to radili inženjeri, tehničari i drugi zaposleni u EPS-u, koji za taj posao nisu obučeni. WOOOOOOOOOOOOW

    pa jesmo mi svi nenormalni ili??????
  • Romed

    26.07.2017 13:37
    za Don Juan
    Nego care kako si ti dobio taj posao da radis, buduci da se ne nudi javno? Mama, tata?
  • baba

    26.07.2017 13:36
    ocitavanje
    imam preko 70 godina nisam obucena za ocitavanje ali vec tri meseca sama prijavim stanje na brojilu kuce
    znam da je u zgradama druga situacija ali mozda buduci nadzornik bi mogao to da obavi .
    pardon ali to je samo ideja
  • Vodeci tehnicar

    26.07.2017 13:34
    Uopste obuka nije bila potrebna buduci da ima nekoliko tipova brojila i lako se ocitava sto ide u prilog tome da i gradjani sami javljaju stanje. Cak mi je i prijalo da 4 dana budem van kancelarije i radim vise na terenu. Racun koji je dobijen za dva meseca moze da se podeli tj poziva se kol cemtar i uradi se korekcija racuna.
    Mnogo bi bilo bolje da radnici EPS ocitavaju brojila jer sam nailazio na kradju struje kao i to da gradjani sami prijave ali manje stanje pa sa nasim ocitavanjem dobiju veci tj pravi racun.
    Guzve na salterima su uvek prepodne, dodjite oko 4. a do 7 radimo, nigde zive duse.
  • Ivica

    26.07.2017 13:21
    Neistina
    Ala lažu ovi iz EPS-a!
  • DonJuan

    26.07.2017 13:19
    Cega god se dohvate napredne karikature, sve upropaste. Godinama sam citao struju dok sam studirao pa i posle toga, nikad nikakvih problema, cim su dosli ovi napredni smradovi, morali su i to da dodele svojim botinama, ne znaju vise odakle da drpaju pari i sta da politizuju, previse se sljama nakotilo u stranci, treba sto sve namiriti. Tek sad ce biti problema s racunima. Ja nadjoh drugi izvor prihoda, a ovi sendvicari nek se medjusobno preganjaju za sitne pare.
  • VladimirNS

    26.07.2017 13:16
    Veternik 2. mesec neočitano
    Jutros bio da reklamiram i to već drugi mesec zaredom. Najsmešnije što je prošli mesec deran očitao brojilo preda mnom. Glasali smo (ja nisam za ove, ali većina jeste i moram da poštujem), pa trpimo i dalje. Opalite po tastaturi kritikovanje, ne daj Bože da se javno usprotivimo pljačkašima i neradnicima.
    Dok je postojala Elektrovojvodina, žena koja očitava ako slučajno nije uspela da očita brojilo je ostavljala papirić i broj mobitela na koji se javi stanje SMS-om. Ovi sada aganžovani preko agencije, skuple naplaćuju po brojilu, a taj dečko što očitava i upisuje kao da ne zna cifre, majko moja nauke. Žalosno kako propadamo.
  • hm

    26.07.2017 13:14
    Meni su ocitali brojilo, a racun je primljen sa stanjem 0. Ocitavao je covek koji godinama to radi. Mislim da je u problem nesto drugo sto oni naravno ne zele da kazu javno. Nazvali smo kol centar i prilicno ljutito im je receno da ne zelimo dolaziti zbog njihovog propusta i cekati u redovima, bez problema su prihvatili da upisu stanje i nakon par dana na sajtu se pojavio korigovan racun.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna